Je kúnt natuurlijk alles zelf vertellen
Wat je allemaal doet. Hoe geweldig je producten zijn. Wat jou anders maakt dan je concurrenten. Reuze interessant. Vind jij. Vind ik ook, hoor. Daar niet van.
Maar als jij altijd het woord voert, wordt het nogal een eendimensionaal verhaal. En een tikkeltje ongemakkelijk. Dat ook.
Want wat moet je lezer daarmee?
Wat heeft hij aan die informatie als hij zichzelf daar niet in herkent? Als hij niet voelt dat jij hem begrijpt? En niet voor zich ziet hoe jij zijn probleem kunt oplossen? Of – erger nog – als hij denkt: en wie ben jij dan wel dat je jezelf zo fantastisch vindt?
Laat je zien door de ogen van een ander
Door de ogen van een klant, bedoel ik. Die kan namelijk uit eigen ervaring vertellen hoe het is om jouw klant te zijn. Dat maakt zijn verhaal niet alleen levendig, maar ook persoonlijk én geloofwaardig. Met échte verhalen, waar niks aan verzonnen is, raak je je lezer. En dat is nou precies wat je wilt.

Hoe pak je dat aan?
Wat levert dat je op?
- Extra aandacht – en gratis reclame – voor je klanten
-
Echte verhalen over jou, je werk en je bedrijf
Unieke content voor op je website en je social media kanalen
-
Ambassadeurs voor jouw bedrijf
-
Nieuwe informatie, inzichten en verkoopsignalen
De meeste klanten vinden het heel leuk om te vertellen. En ze vinden het nóg leuker als jij ze in het zonnetje zet. Ze delen het klantverhaal in hun eigen netwerk. Dat is dan weer goed voor jouw naamsbekendheid. En met een beetje geluk krijg ik tijdens het interview ook nog feedback of nieuwe informatie die jij kunt gebruiken.
Wat kost dat?
Een klantverhaal kost € 450,- exclusief btw en eventuele reiskosten.
Wil je meer klantenverhalen? Vertel me wat je wilt en ik maak vrijblijvend een offerte op maat voor je.
Wat krijg je daarvoor?
-
Briefing
-
Voorbereiding interview
-
Interview
-
Uitwerken interview tot klantverhaal
-
Oplevering klantverhaal in concept
-
Feedback van de klant verwerken
-
Jouw feedback verwerken
-
Oplevering definitieve klantverhaal
Wil je dat?
Heb je dan zelf helemaal niks meer te vertellen?
En óf je wat te vertellen hebt. Dat doe je in je zakelijke blogs. Laat je expertise zien, geef je mening, vertel een anekdote of een blooper.
Vergeet ook niet je collega’s aan het woord te laten. Zij kennen je bedrijf van binnenuit.
